Szkolenie pn. Storytelling w pracy socjalnej – jak wykorzystać opowieści do lepszego rozumienia klienta i budowania relacji pomocowej
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na bezpłatne szkolenie pn.: „Storytelling w pracy socjalnej – jak wykorzystać opowieści do lepszego rozumienia klienta i budowania relacji pomocowej”
16 grudnia 2025 r.
szkolenie w systemie online
Serdecznie zapraszamy na bezpłatne szkolenie pn.: „Storytelling w pracy socjalnej – jak wykorzystać opowieści do lepszego rozumienia klienta i budowania relacji pomocowej”
16 grudnia 2025 r.
szkolenie w systemie online
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników socjalnych jednostek organizacyjnych pomocy społecznej województwa łódzkiego.
Szkolenie potrwa 5 godzin i swym zakresem obejmować będzie m.in. zrozumienie roli narracji w pracy socjalnej, pokazanie, jak narracje klientów odzwierciedlają ich emocje, potrzeby i zasoby, rozwijanie umiejętności pracy z historią klienta jako narzędziem diagnozy i interwencji, naukę technik narracyjnych i sposobów „rozplątywania” historii problemu, uświadomienie różnicy między „danymi o kliencie” a „historią klienta”, rozpoznanie narracji deficytu i narracji zasobów.
Prowadzącym będzie pani dr hab. Maria Łuszczyńska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, filozof, pracownik socjalny, socjolog, doświadczona prelegentka i trenerka. Prowadzi badania związane z gerontologią społeczną oraz polityką społeczną, ze szczególnym uwzględnieniem pomocy społecznej, systemowego wsparcia osób starszych, organizowania opieki (instytucjonalnej i nieformalnej) nad osobami starzejącymi się. Zajmuje się profesjonalizacją zawodów wsparcia społecznego. Współpracuje z kilkunastoma ośrodkami akademickimi z całego świata.
Proces rekrutacji uczestników odbywa się za pomocą webankiety.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego, znajdującego się pod linkiem: https://www.webankieta.pl/ankieta/1618473/storytelling-w-pracy-socjalnej-jak-wykorzystac-opowiesci-do-lepszego-rozumienia-klienta-i-budowania-relacji-pomocowej.html
Liczba miejsc jest ograniczona.
Zgłoszeń należy dokonywać do dnia 11 grudnia 2025 r.
Po prawidłowym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego osoby aplikujące otrzymają potwierdzenie przesłania formularza do Regionalnego Centrum Polityki Społecznej na wskazany w formularzu przez siebie adres e-mail.
Informacja o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu oraz dane do logowania na platformie szkoleniowej zostaną wysłane przez organizatora na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym, po zakończeniu naboru.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem tel. 42 203 48 30.
Szkolenie potrwa 5 godzin i swym zakresem obejmować będzie m.in. zrozumienie roli narracji w pracy socjalnej, pokazanie, jak narracje klientów odzwierciedlają ich emocje, potrzeby i zasoby, rozwijanie umiejętności pracy z historią klienta jako narzędziem diagnozy i interwencji, naukę technik narracyjnych i sposobów „rozplątywania” historii problemu, uświadomienie różnicy między „danymi o kliencie” a „historią klienta”, rozpoznanie narracji deficytu i narracji zasobów.
Prowadzącym będzie pani dr hab. Maria Łuszczyńska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, filozof, pracownik socjalny, socjolog, doświadczona prelegentka i trenerka. Prowadzi badania związane z gerontologią społeczną oraz polityką społeczną, ze szczególnym uwzględnieniem pomocy społecznej, systemowego wsparcia osób starszych, organizowania opieki (instytucjonalnej i nieformalnej) nad osobami starzejącymi się. Zajmuje się profesjonalizacją zawodów wsparcia społecznego. Współpracuje z kilkunastoma ośrodkami akademickimi z całego świata.
Proces rekrutacji uczestników odbywa się za pomocą webankiety.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego, znajdującego się pod linkiem: https://www.webankieta.pl/ankieta/1618473/storytelling-w-pracy-socjalnej-jak-wykorzystac-opowiesci-do-lepszego-rozumienia-klienta-i-budowania-relacji-pomocowej.html
Liczba miejsc jest ograniczona.
Zgłoszeń należy dokonywać do dnia 11 grudnia 2025 r.
Po prawidłowym wypełnieniu formularza zgłoszeniowego osoby aplikujące otrzymają potwierdzenie przesłania formularza do Regionalnego Centrum Polityki Społecznej na wskazany w formularzu przez siebie adres e-mail.
Informacja o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu oraz dane do logowania na platformie szkoleniowej zostaną wysłane przez organizatora na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym, po zakończeniu naboru.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem tel. 42 203 48 30.
Do pobrania
(pdf) 190.45KB
Pobierz
